Контекстна реклама google adwords

 

Те, що Google контекстна реклама дійсно вигідна, довести не важко. Кожен з нас знає, скільки коштує тридцятисекундний ролик, показаний на телебаченні. Однак, незважаючи на викладені десятки тисяч доларів, він має короткочасний вплив на аудиторію. Подібного бюджету вистачить на довгий період, якщо використовувати Google AdWords. При цьому контекстна реклама в Гугл зможе залучити дійсно зацікавлених споживачів вашого продукту.

Контекст в Google Adwords

Рекламний контент Google показується по тематичним запитом користувачів на сторінках пошуку, а також на сайтах рекламної мережі Google. З огляду на бюджет і поставлені цілі, наші фахівці завжди зможуть організувати рекламну компанію, в якій контекст, принесе максимальну вигоду.

Принцип роботи Google AdWords

Головні принципи роботи Google AdWords полягають в наступному: вводячи запит, користувач отримує на сторінці результатів пошуку блоки рекламних оголошень, розміщені зверху або праворуч над пошуковою видачею. Клікнувши на блок, відвідувач опиняється на сторінці вашого сайту. Певна сума списується з вашого рахунку в момент кліка (переходу). Вартість кліка встановлюється аукціонним шляхом. Природно, що перші позиції обійдуться вам дорожче.

Створюючи компанію в системі AdWords, ми підберемо для вашого проекту ключові слова, розберемо їх на групи і складемо з них привабливі оголошення, що відповідають запитам користувачів. Наступним кроком буде місце розміщення вашої реклами. При цьому ви вказуєте максимальну суму за клік, а система автоматично знижує її до мінімуму, що дозволяє рекламі знаходитися на сторінці і займати обрану вами позицію.

Контекстна реклама Google дозволяє вибирати різні види таргетингу (дні і час показів контексту, вибір регіону і цільової аудиторії). Також дається можливість, крім звичайних текстових оголошень, розміщувати відеоролики, флеш-банери та інше, зберігаючи при цьому, звичайну вартість кліка.

Місце розташування оголошення на сторінці пошуковика безпосередньо впливає на кількість переходів на сайт. Встановлено, що найчастіше, користувачі клікають оголошення, розташовані над пошуковою видачею. Рідше клікають на рекламу, розміщену внизу і праворуч від видачі. Зрозуміло, що вартість кліка буде залежати від цього фактора теж.

Контекстна реклама в Гуглі дає максимальну конверсію. Це стосується підбору слів, складання тексту реклами, а також постійного контролю. Немає сумніву, що використовуючи таку рекламу, ви максимально ефективно витрачаєте бюджет. Контролюючи процес, наші фахівці завжди своєчасно відкоригують список ключових слів, відключать неефективні майданчики і т.д. Подібний підхід зробить рекламу вашого сайту найбільш ефективним. У будь-який момент власник сайту може отримати звіт про позиції оголошень, витратах, кількості відвідувань і інші показники за тиждень або місяць.

Контекстна реклама в Google - це розміщення оголошень поруч з результатами пошукової видачі Перші чотири зверху і три знизу. Успіх контексту пояснюється тим, що оголошення з контекстною рекламою, перебуваючи на самому видному місці пошукової видачі, і доступні кожному користувачеві, переходять по ним переважно ті, кого дійсно цікавить дана тематика.

Контекстна реклама це ТОП 4 Google за один день

Приклад як вигялдає контекстна реклама

Приклад контекстної реклами в інтернеті.

Переваги контекстної реклами:

  • Швидкий запуск компанії протягом 2-3 днів після внесення передоплати.
  • Можливість швидко призупинити / відновити компанію.
  • Оплата тільки за перехід на сайт.
  • Гнучкість налаштувань. Налаштування потрібного регіону, та конфігурація часу показу оголошень, установка бюджету.
  • При використанні разом з SEO обидва інструменти стають більш ефективними.
  • Можливість спрогнозувати трафік на свій сайт.
  • Можливість швидко вносити поправки в компанію (міняти оголошення, ключові слова, сторінки приземлення і т. д.) і підвищувати її ефективність.
Для підвищення ефективності ми використовуємо:
  • вказівка часу перегляду вашого оголошення
  • обмеження показу по країнам, містам, районам
  • зміна формату оголошення і т. д.
  • дооптимізація посадкових сторінок
  • данні Google Analytics.